خرید کارتن

درباره محصولات اینترنتی

خرید کارتن

۶ بازديد

نحوه محاسبه قیمت

برای اینکه بتوانید هزینه و قیمت آنلاین کارتن و جعبه را به بهترین شکل ممکن بدست آورید ابتدا ابعاد کارتن را مطابق با آنچه که در بالا به آن اشاره کردیم بدست می آوریم و بعد به سراغ مساحت ورق مورد نیاز می رویم و برای بدست آوردن قیمت روز کارتن (قیمت کارتون) از فرمول های زیر کمک می گیریم.

محاسبه طول کارتن: طول × 2 + عرض + عرض + 4

محاسبه عرض کارتن: ارتفاع + عرض

محاسبه هزینه ورق استفاده شده در کارتن: قیمت ورق خام کارتن × طول کارتن × عرض کارتن

نکته: به قیمتی که در این مرحله بدست آورید مبلغی در حدودی 5 تا 15 درصد جهت هزینه تبدیل نوع کار، چاپ و یکسری عوامل دیگر اضافه می کنیم. با اضافه کردن مقدار درصد ذکر شده قیمت کارتن با چاپ را بدست خواهیم آورد. اضافه کردن درصد مورد نظر به روش چاپ مورد استفاده هم وابسته است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع کارتن

انواع کارتن‌ها قیمت های متفاوتی دارند. اما عواملی که بر روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد تقریبا یکی است. برای مثال قیمت کارتن خام، قیمت کارتن ساده قیمت کارتن مقوایی و قیمت کارتن عمده بسته به جنس و حجم خرید و نوع کارتن محاسبه می‌شود.  در ادامه به برخی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه انواع کارتن اشاره می کنیم.

  • نوع کاغذ زیره
  • نوع کاغذ رویه
  • نوع کاغذ فلوت
  • تعداد رنگ چاپ
  • نوع چاپ
  • تعداد تیراژ سفارش شده
  • هزینه قالب
  • هزینه کلیشه
  • هزینه ارسال

قیمت انواع کارتن

قیمت انواع کارتن بر اساس تعداد ورقی که در هنگام تولید استفاده می شود بستگی دارد. به عنوان مثال می توانید کارتن های 5 لایه و 3 لایه را در نظر بگیرید، طبیعتا کارتن های 5 لایه که دو ورق بیشتر به نسبت کارتن های 3 لایه در هنگام تولید آن ها استفاده شده از قیمت بیشتری هم برخوردار است. با ما باشید تا با انواع کارتن و قیمت های آن ها آشنا شوید.

قیمت کارتن

هزینه کارتن خام

برای خرید کارتن برای  اینکه بتوانید قیمت کارتن خام را بدست آورید باید قیمت کاغذ رویه، کاغذ زیره و نوع فلوت آن را محاسبه کنیم تا به هزینه کارتن خام برسیم.

قیمت کارتن ساده

کارتن ساده یا کارتن معمولی معمولا دارای فرمت استانداری است. یعنی دارای 2 طول، 2 عرض و یک درب ساده است. اگر بخواهیم هزینه کارتن ساده را به نسبت کارتن های دایکاتی محاسبه کنیم باید بگوییم که چون دور ریز کمتری دارند و برای تولید آن ها از قالب استفاده نمی شود، قیمت کارتن ساده نسبت قیمت به وزن آن ها مناسب تر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.