شامپو

درباره محصولات اینترنتی

شامپو

۶ بازديد

شامپو مخصوص موهای فر

موهای فر موج بزرگتری دارند، ضخامت و حجم آنها  نیز زیاد است. اگر توجه کنید موهای این گروه از افراد به صورت مارپیچ دیده می‌شود. اگر موهای شما فر است با استفاده شامپو مو صاف کننده، موهای صاف و درخشانی را خواهید داشت.

شامپو مخصوص موهای وز

موهای وز معمولا بسیار شکننده  و آسیب دیده هستند که به سختی صاف می‌شوند. در برخی از افراد موهای آن‌ها به شدت در هم فرو رفته و وز شده است. با استفاده شامپو مو مخصوص موی وز، وزی مو هایتان را درمان کنید.

البته می توانید با خرید ماسک مو مناسب برای مو های وز، به حالت دهی، نرمی و درخشندگی موهای خود کمک کنید. حتما به این نکته توجه داشته باشید که برای خشک کردن موهای وز بهتر از از سشوارهای مخصوص این نوع موها استفاده کنید. چرا که سشوارهای معمولی، وزی و حالت موهای شما را حجیم و بد حالت می کند.



خرید شامپو سر مناسب برای موهای شما

شامپو موی چرب

شامپو خوب و مناسب می تواند موهایتان را تمیز کند و چربی های روی پوست سر و موها را از بین ببرد. اگر پوست سر و موهای شما خیلی زود چرب می شود با خرید اینترنتی شامپو مخصوص موهای چرب می‌توانید چربی سر خود را کنترل کنید. شامپوهای مخصوص موهای چرب  از خاصیت پاک‌کنندگی بالایی برخوردارند. توجه داشته باشید که در طول هفته یک یا دو مرتبه باید از این نوع شامپو ها استفاده کنید. استفاده بیش از حد شامپو موی چرب احتمال فعال شدن تولید سببوم را افزایش می دهد و در نتیجه تولید چربی پوست سرتان بیشتر می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.