قیمت ضد آفتاب

درباره محصولات اینترنتی

قیمت ضد آفتاب

۷ بازديد

قیمت کرم ضدآفتاب

قیمت کرم ضدآفتاب معمولاً متناسب با کیفیت و مارک محصول می ‌باشد. برندهای مشهور و با کیفیت، محصولاتی را تولید می‌کنند که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده ‌اند و می ‌توانند از پوست شما حفاظت بیشتری کنند به همین دلیل ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

بی شک شما هم در هنگام انتخاب و خرید ضد آفتاب با قیمت های بسیار مختلفی روبرو شده اید. برخی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت کرم ضدآفتاب عبارتند از :

مارک و برند : برندهای مختلف کرم ضد آفتاب با قیمت های متفاوت در بازار موجود هستند. برندهای معروف و با سابقه معمولاً کرم ‌های با کیفیت و اثر بالاتری را تولید می‌ کنند که ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. در واقع مارک های مختلف کرم ضدآفتاب قیمت و البته کیفیت های مختلفی دارند.

عناصر موثره : ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب می ‌تواند تاثیر زیادی در قیمت آن داشته باشد. عواملی مانند آنتی ‌اکسیدان ها، روغن ‌های طبیعی، ویتامین ‌ها و مواد مرطوب کننده می‌ توانند قیمت کرم ضد افتاب زنانه  و … را افزایش دهند.

عامل حفاظتی: ضدآفتاب معمولاً با توجه به سطح حفاظتی که ارائه می ‌دهد، قیمت گذاری می ‌شود. کرم ‌هایی با سطح حفاظتی بالا از اشعه UV، معمولاً قیمت بیشتری نسبت به کرم ‌هایی با سطح حفاظتی کمتر دارند.

نوع محصول: نوع کرم ضد آفتاب، نیز می ‌تواند تاثیری در قیمت آن داشته باشد. محصولاتی با شکل و کیفیت بالا مانند کرم ‌های سبک و مات، کرم ‌های ضد آب، کرم ‌های با قابلیت جذب بالا و کرم ‌های بدون رنگ و بو ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

مقدار محصول : حجم کرم ضد آفتاب نیز در قیمت ضد آفتاب تاثیر دارد. محصولاتی که مقدار بیشتری از کرم ضد آفتاب را ارائه می‌دهند معمولا  قیمت بیشتری دارند.



خرید کرم ضد آفتاب خارجی

در صورتی که قصد خرید ضد آفتاب با مارک خارجی را دارید ، علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم باید به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین محصول را برای مراقبت از زیبایی و جوانی پوست خود تهیه کنید :

UVB و UVA : بهتر است که از کرم‌ های ضد آفتابی استفاده کنید که هم UVB و هم UVA را پوشش می‌دهند UVB دلیل سوختگی پوست و UVA دلیل آسیب طولانی مدت و پیری پوست می باشد.

فرمولاسیون : توجه به فرمولاسیون کرم ضد آفتاب نیز در هنگام خرید این محصول اهمیت زیادی دارد. بهتر است از محصولات با فرمولاسیون سبک و غیر چرب استفاده کنید که پوست را آسیب نمی‌ رساند و باعث ایجاد جوش و افزایش چربی پوست نمی ‌شود. برای پوست های چرب، کرم‌ های ضد آفتاب با فرمولاسیون سبک و غیر چرب مناسب هستند. برای پوست های خشک، کرم‌ های ضد آفتاب با فرمولاسیون پرطراوت ترجیح داده می‌شود.

خرید از مراکز معتبر : برای خرید کرم ضد آفتاب خارجی باید محصول مورد نظر خود را از سایت ها و یا فروشگاه های معتبر و مطمئن تهیه کنید. تنها در این صورت است که می توانید از اصلی بودن محصولی که انتخاب و تهیه کرده اید کاملا اطمینان داشته باشید.

تاریخ انقضا : تاریخ انقضای کرم ضد آفتاب بسیار مهم است. استفاده از کرم ضد آفتاب منقضی شده، تأثیرات ناخوشایندی مانند سوختگی و خشکی پوست را به همراه دارد. به همین دلیل در هنگام خرید کرم ضدآفتاب دقت داشتن به تاریخ انقضای محصول اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین مارک های ضدآفتاب موجود در بازار و همچنین بهترین رنگ مو، ماسک مو، کرم آبرسان، دکلره و … کافی است محصول مورد نظر خود را در این سایت سفارش دهید تا در اسرع وقت، درب منزل آن را تحویل بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.